Науково-методична проблема закладу

“Інтеграція традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини”

Науково-методична проблема “Інтеграція традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини” в 2020-2025 р.

АКТУАЛЬНІСТЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ

  • Необхідність оновлення методів та засобів розвитку дошкільників з метою можливості їх творчого розвитку.
  • Невідповідність методів та засобів навчання нинішнім вимогам сучасного заняття та відсутність тенденцій стрімкого розвитку науково-технічного процесу.
  • Необхідність впровадження традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини та адаптування їх в навчальний процес.
  • Усвідомлення необхідності організувати освітній процес з використанням традиційних та інноваційних технологій.
  • Усвідомлення педагогами – дошкільниками принципово нових вимог до педагогічної діяльності, їх готовність використання традиційних та інноваційних технологій.

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

  • Вдосконалення освітнього процесу в ДНЗ та підвищення фахової майстерності педагогів.
  • Підвищення рівня професійної компетентності вихователя, зростання мотивації до самовдосконалення.
  • Готовність педагогів до використання традиційних та інноваційних технологій в освітній процес.
  • Залучення до співпраці всіх педагогів.
  • Формування інформаційного поля професійних потреб вихователя.
  • Використання наявного досвіду підвищення якості освіти.
  • Аналіз мотивацій педагогів і створення мотиваційного професійного середовища.