
“Інтеграція традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини”

Науково-методична проблема “Інтеграція традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини” в 2020-2025 р.
АКТУАЛЬНІСТЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
- Необхідність оновлення методів та засобів розвитку дошкільників з метою можливості їх творчого розвитку.
- Невідповідність методів та засобів навчання нинішнім вимогам сучасного заняття та відсутність тенденцій стрімкого розвитку науково-технічного процесу.
- Необхідність впровадження традиційних та інноваційних педтехнологій для формування життєтворчої особистості дитини та адаптування їх в навчальний процес.
- Усвідомлення необхідності організувати освітній процес з використанням традиційних та інноваційних технологій.
- Усвідомлення педагогами – дошкільниками принципово нових вимог до педагогічної діяльності, їх готовність використання традиційних та інноваційних технологій.
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
- Вдосконалення освітнього процесу в ДНЗ та підвищення фахової майстерності педагогів.
- Підвищення рівня професійної компетентності вихователя, зростання мотивації до самовдосконалення.
- Готовність педагогів до використання традиційних та інноваційних технологій в освітній процес.
- Залучення до співпраці всіх педагогів.
- Формування інформаційного поля професійних потреб вихователя.
- Використання наявного досвіду підвищення якості освіти.
- Аналіз мотивацій педагогів і створення мотиваційного професійного середовища.

