Організація освітнього процесу,  Форми роботи з педагогами

Семінар-практикум

29 січня відбувся семінар-практикум “Методичний та психологічний супровід організації взаємодії родини та ДНЗ”

Мета: систематизувати знання педагогів про співпрацю з родинами вихованців; сприяти змістовності планування взаємодії дошкільного закладу та сім’ї, використанню дієвих форм співпраці з батьками; досягти ефективності підвищення кваліфікації педагогів завдяки застосуванню структурних схем та моделей

Очікуванні результати:

1. Уточнити і систематизувати знання педагогів з проблеми взаємодії ДНЗ з батьками.

2. Активізувати педагогічне мислення вихователів як основу використання різних форм роботи з батьками в ДНЗ, стимулювати розвиток у них творчості та професійної активності.

3. Підтримати інтерес педагогів до подальшого вивчення даної теми.

— розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування;

— відпрацювання навичок розуміння себе, інших людей, а також взаємин між людьми.

План семінару-практикуму

Теоретична частина

  1. Сім’я й дошкільний навчальний заклад – інститути соціалізації дитини.                                                    Методист Вознюк Т.В.
  2. Зміст, організація й методика співпраці дошкільного закладу «Дубок» с. Антонівка та батьків.           Вихователь Шишко С.В.

3. Співпраця ДНЗ з родинами вихованців – запорука успіхів у вихованні дошкільнят.           Вихователі

4. Як налагодити партнерські відносини із різними категоріями батьків вихованців.                                      Вихователь Піцькова О.Б.

Практична частина

1. Перегляд відеоролику – притчі «Все залишає свій слід»

2. Тренінг для вихователів «Партнерська взаємодія педагогів з дітьми»                                                              Психолог Денисюк Л.С

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *